Logo

Casussen.

Soms zijn we gedurfd. We zijn altijd relevant en toegankelijk. Hier een greep uit ons werk van de afgelopen jaren.


100.000 jongeren bereiken

GGD

Met humor een serieuze boodschap brengen. Na meerdere strategiesessies waarin we de doelgroep binnenstebuiten keerden, werd dat de invalshoek voor deze campagne. Naast de strategie, campagne en de data, hebben we ook al het beeldmateriaal gemaakt. Alle beelden? Hier.

strategie • concept • creatie • campagne

300+ sollicitaties horecapersoneel

CREW (Stadion Feijenoord de Kuip)

Na alle pandemie perikelen was er nog maar een fractie over van het grote personeelsbestand van CREW. Er moesten 200 mensen bij. En snel. Want bij een thuiswedstrijd van Feyenoord zijn zo’n 500 medewerkers nodig. Mensen voor de publiekscatering, hostesses en horecapersoneel. Met een personeelswervingscampagne met video en foto’s op META lukte dat. Facebook en zeker Instagram is de plek om de doelgroep van CREW aan te spreken.

strategie • creatie • campagne • data

Interactieve e-learning: klikken maar

Zwitserleven

Geen saaie, onbegrijpelijke lappen tekst over jouw pensioen. Nee! Duidelijke en leuke teksten, een concreet pensioendashboard en een interactieve e-learning (alles is klikbaar) waarin informatie wordt afgewisseld met grapjes. Mooiste van alles.. We zijn samen met Zwitserleven genomineerd voor een pensioenprijs.

concept • creatie

Aandacht grijpen met korte video's

Clubsup

Deze partij kwam bij ons met een duidelijke boodschap: wij willen (sport)clubs in Nederland helpen met metaal inzamelen, zodat zij geld kunnen verdienen voor hun vereniging. Zeg niets meer, dachten wij. Hier is Ron Boszhard aka Mr. Sport geknipt voor! Wij produceerden het concept en de creatie.

concept • creatie

Een online speurtocht voor personeel

ViS Detachering

In de focusgroepsessie merkten we dat de medewerkers van ViS Detachering een enorme honger hebben naar kennis. Voor het vakgebied waarin zij werken is het namelijk heel belangrijk om de kennis op te blijven frissen. ViS Detachering doet al een handreiking met verschillende kennissessies. Maar hoe tof zou het zijn om deze kennis ook in de praktijk op te doen! Door uitjes te organiseren naar inspirerende locaties. En zo’n locatie is top. Maar een beetje mysterie eromheen, zorgt altijd voor extra beleving en betrokkenheid. Dus om het nog extra sjeu te geven, maakten wij er een heuse speurtocht van.

concept • creatie

Heftig, maar belangrijk onderwerp

Laurens

Stichting Laurens heeft twee woongroepen speciaal voor jonge mensen met dementie. Op deze afdeling zitten soms al 40-ers. Heel heftig. Wij hebben Laurens geholpen om naasten een beter beeld te geven van de verschillende ziektebeelden en wat er dagelijks gebeurt in de woongroepen. De ziektebeelden hebben we uitgelegd in verschillende animatievideo's. En we liepen met een camera een dag mee in de woongroepen voor een mini-documentaire. Vanwege de privacy van de bewoners kunnen we die niet online delen.

concept • creatie

Naar het riool in Parijs

ViS Detachering

ViS Detachering is een voorloper op het gebied van goed werkgeverschap. Toch proberen wij ViS te prikkelen: 'allemaal leuk en aardig, maar om een voorloper te blijven, moet je door blijven ontwikkelen'. Dus zo ontstond het volgende idee: neem alle medewerkers mee naar het riool van Parijs. Voor civiele techneuten en bouwkundigen is dat de hemel (echt waar). Wij verzorgden vervolgens de aankondiging.. Met een verdwaalde Fransman ;)

concept • creatie

Dankwoord van de burgemeester

GGD

Bij de GGD is er de laatste jaren veel druk geweest op de afdelingen. Nadat de laatste corona-maatregelen waren afgeschaft, was het tijd om terug te kijken. Hier hoort ook een dankwoord bij van de burgemeester. Ons doel was een video te maken die fijn was om naar te kijken. Denk aan vliegende buisjes, dronebeelden en andere effecten.

concept • creatie

Recruitment marketing voor Masters

Masters in Finance, IT & HR

Als eerste hebben we in 2021 de website van Masters in Finance helemaal onder handen genomen om de conversie en het gebruikersgemak te verbeteren. We herschreven alle teksten en maakten Google Display Ads om de online zichtbaarheid te vergroten. Allemaal om finance en hr-talent te interesseren voor een baan bij de Masters Group. Nu zijn we doorlopend bezig de recruitment marketing bij Masters naar een hoger niveau te tillen. Meer hierover vind je op onze speciale website voor Recruitment Marketing.


recruitment marketing • strategie • campagne • data

3x meer kleding verkocht

Streetfashion86

Van deze casus druipt de creativiteit niet perse af. Maar wel de kunde ;) Voor Streetfashion86 beheren wij de Google Advertenties. En wij maken hier gebruik van alle mogelijkheden die de huidige tijd biedt. Denk aan geautomatiseerde en gepersonaliseerde advertenties. Daarnaast nemen we dit bedrijf elke maand mee in de beslissingen, zo weet iedereen precies wat er gaat gebeuren. En de resultaten? Die zijn geweldig!

campagne • data

Onze laatste websites

Share by: