HELP! We hebben structuur nodig!

Het is een beetje een cliché met een baard van 10 meter, maar zet een stel creatievelingen bij elkaar en het wordt chaos. 

Ja, ook bij ons. 

Soms. 

Ons kantoor is niet strak opgeruimd. Het staat vol planten, in een hoek staat een grote opgeblazen flamingo en er hangen pompons aan het plafond. Er liggen stapels papier, Milan kocht een kringloop lamp die het niet doet, op het bureau van Iris staat een airhockey-spel en in het raamkozijn staat een portret van Robert ten Brink (don’t ask!). Allemaal prima. Niemand verwacht bij onze persoonlijkheden een steriel kantoor. Gaat niet gebeuren. 

Een gezellig, ietwat rommelige werkplek is niet zo erg. Een rommelige bedrijfsvoering is dat wel. 

Nu we het steeds drukker krijgen en structuur aanbrengen in het dagelijks werk echt een ding begint te worden, hebben we wat bedacht om onszelf bij de les te houden. 

📍 Elke dag beginnen we met een kort overleg. Waar is iedereen druk mee? Is er hulp nodig. Gaat het allemaal goed?
📍 Maandelijks plannen we een uitgebreid marketingoverleg in. Daarin bespreken we de stand van zaken van alle projecten en komen we met nieuwe ideeën. 
📍 Ik worstel me elke maandagmiddag door de administratie….(ja mensen, de horror). 

Heb je meer tips voor ons? Graag!