Moet je altijd een klik hebben met je klant?

In november schreef ik hier op Linkedin een persoonlijk verhaal. Best eng, maar ik had het gevoel dat het moest. Het bericht markeerde het einde van een lastige tijd en was tegelijkertijd het begin van een nieuwe betere periode.

Het was ook het startschot voor Flom & Co.

De vele reacties waren zonder uitzondering hartverwarmend. Tussen de commentaren stond een bericht van Peggy Kruin. Ze ging me bellen.

Dat deed ze inderdaad. En zo werd ze een van onze eerste klanten.

Inmiddels hebben Iris LommerdeMilan Lagerwerf en ik haar website vernieuwd. We schreven teksten, maakten foto’s, deden interviews. Ze is onze ideale klant. Ze staat open voor ideeën en heeft vertrouwen in ons. Ondanks dat we een blauwe maandag bezig waren en weinig voorbeelden van ons werk konden laten zien.

Het is fijn om te werken met mensen waar je een klik mee hebt. Die erop vertrouwen dat je het allerbeste met hun bedrijf voor hebt. Dat geeft energie en zorgt ervoor dat ik nog net iets harder voor ze loop.

Hoe werkt dat voor jou? Moet je altijd een connectie hebben met je klant of is geld gewoon geld?

#creatiefmarketingbureau#Dordrecht#storytelling