CONFRONTEREND! Moet ik mijn bedrijf na de coronacrisis anders in de markt gaan zetten?!
2020 is een gek jaar geweest mensen. Voor mij voelt het een beetje als de straat over willen steken. Doe je iedere dag meerdere keren. Normaalste zaak van de wereld. Maar als 2020 oversteken was dan werd je niet aangereden door een auto maar door een #straaljager. Zoiets.
Compleet begrijpelijk dus, dat je door die straaljager je #marketing even uit het oog verloren bent. Misschien moet je deze wel helemaal aanpassen door de crisis. Tijd om jezelf wat vragen te stellen.
➡ Heb je je doelgroep nog in kaart? Wie zijn ze? Is hun situatie het afgelopen jaar veranderd? Zoja, pas je #communicatie erop aan!
🛸 Voel jij je ook alsof je bent aangereden door een straaljager?
Hoe zette jij je communicatie in voor 2020? Zit je doelgroep nog op dezelfde kanalen? Strookt de identiteit van je bedrijf nog met hoe je jezelf neerzet? Ga eerst voor jezelf na welk verhaal je wil vertellen en hoe je wil dat de buitenwereld jou ziet. Vanuit daar ga je verder bouwen.
🛸 Voel jij je ook alsof je bent aangereden door een straaljager? En moet jij veel aanpassen door de crisis? We zijn benieuwd!
Liefs,
Flom & Co.
Goed verhaal. Lekker kort geschreven door..
Nog meer schrijfsels
Voor mensen die geen aandachtspanne van een goudvis hebben.
Ik ben ongeveer een half uur bezig geweest om een quote te verzinnen voor onder m’n blogs. Die mocht niet te lang zijn, en kort en bondig zijn is not my specialty. Dus dit is het geworden. Veel plezier met lezen! Liefs!