Een steengoede uiting uit 2009.
‘’Snelle internettoegang waar en wanneer je die nodig hebt.’’
De visuele boodschap is natuurlijk sterk. Het is daarnaast grappig om te zien dat de boodschap door de jaren heen is veranderd..
2009: Snelle internettoegang, overal bereikbaar
2010: Scherpere foto’s maken met de camera op je telefoon
2011: Apps onmisbaar op een telefoon
2015: Steeds grotere beeldschermen
De visuele boodschap is sterk.
2021: Het cirkeltje is weer rond. Met de intrede van 5G is er weer een nieuwe belofte van snelle internettoegang. De nieuwe telefoons beloven superieure datasnelheden en betrouwbaarheid.
Deze campagne van 12 jaar terug kan voor de ‘nieuwe’ merkbelofte weer van stal worden gehaald. 👍
#marketing
Goed verhaal. Lekker kort geschreven door..
Nog meer schrijfsels
Voor mensen die geen aandachtspanne van een goudvis hebben.
Dit stuk hierboven heb ik geschreven. Met mijn vingers. En een toetsenbord. Zo. Dat was mijn inspirerende quote.