Vier uur Cup-a-Soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
Of.. Je bent je zelf niet als je trek hebt van Snickers. Het bovenstaande is jou ook opgevallen toch? Merken claimen bepaalde momenten uit een dag.
➡ Cup-a-Soup claimt een tijdslot: rond vier uur zijn veel mensen gaar. Een lekker zout soepje zorgt ervoor dat je weer door kan.
➡ Elk mens is wel eens hongerig en reageert daarom ongecontroleerd boos op iets pietluttigs: #hangry. Snickers claimt dit fenomeen en verbinden het merk aan dit moment.
Je raadt het al.. Red Bull heeft deze tak van sport al flink geclaimd. En verdulleme, wat doen ze dat goed.
Maar de toppers van deze tijd zijn toch wel Red Bull. Ze hebben een simpel product: een drankje met een heel hoog cafeïne gehalte. Cafeïne staat gelijk aan energie & dat stukje omarmen ze.
🏎 Wist je dat zij een eigen Formule 1 team hebben? Want.. Snelheid.
⚽ Het bedrijf bezit ook meerdere professionele voetbalteams die allemaal ‘energiek’ voetbal moeten spelen. Oftewel: vol op de aanval. Veel rennen & vliegen.
🪂 En probeer maar eens naar Extreme Sports te kijken.. Je raadt het al.. Red Bull heeft deze tak van sport al flink geclaimd. En verdulleme, wat doen ze dat goed. Zo ook in deze video.
Deze merkassociaties.. Geniaal toch?!
Goed verhaal. Lekker kort geschreven door..
Nog meer schrijfsels
Voor mensen die geen aandachtspanne van een goudvis hebben.
Dit stuk hierboven heb ik geschreven. Met mijn vingers. En een toetsenbord. Zo. Dat was mijn inspirerende quote.