Zo nu en dan kom je heerlijke campagnes tegen!
Vandaag zat ik weer eens lekker te scrollen over het wereldwijde web. En verrek, wat een toffe uiting van Coca Cola.
➡ De advertentie is simpel & geniaal. Er wordt goed gerbuik gemaakt van het brein.
Ons brein heeft eigenlijk heel weinig informatie nodig. Zo ook in de zin hierboven. Er staat ‘gerbuik’, maar ons brein maakt er zonder veel moeite ‘gebruik’ van. Zalong de eesrte en laatste letetr van het worod geod staan, ben je in satat om het worod geod te leezn. Cool he, deze advertentie?!
Goed verhaal. Lekker kort geschreven door..
Nog meer schrijfsels
Voor mensen die geen aandachtspanne van een goudvis hebben.
Ik moest weg. Gewoon weg.
Dik een jaar geleden begon ik met ondernemen. En hoe spannend dat ook in het begin was. Na een tijdje kreeg ik daar ook handigheid in. En dat is super fijn. Want het gaat lekker. Echt. En nog wat superlatieven.
Maar nadat ik mijn vriendin had afgezet voor haar tripje naar Curaçao dacht ik: pff ik wil ook.
Ik drijf op spontaniteit. Op het avontuur. En die prikkel had ik weer nodig.
En daar kwam het appje van één van m’n beste vrienden: kom je naar Krakow? Ik moet daar eerst een ochtendje inspect.. JA! JA!
Ik kom eraan.
Kom je naar Krakow?
Via Whatsapp
Nu zit ik aan een champagne ontbijtje in een stad die ik niet ken. Ik beantwoord snel wat werkmailtjes en ga zo lekker ronddwalen.
Morgen ben ik weer terug. Vol nieuwe prikkels en ideeën. Heerlijk.
Leef jij ook voor spontaniteit?
#ondernemen
Goed verhaal. Lekker kort geschreven door..
Dit stuk hierboven heb ik geschreven. Met mijn vingers. En een toetsenbord. Zo. Dat was mijn inspirerende quote.
Nog meer schrijfsels
Voor mensen die geen aandachtspanne van een goudvis hebben.
Ik ben ongeveer een half uur bezig geweest om een quote te verzinnen voor onder m’n blogs. Die mocht niet te lang zijn, en kort en bondig zijn is not my specialty. Dus dit is het geworden. Veel plezier met lezen! Liefs!